zondag, november 01, 2015

Nieuwe aflosverhalen gezocht

De hoogste tijd voor een serie nieuwe aflosverhalen.  Jouw aflosverhaal geeft andere aflossers de moed om door te gaan. Die grote lening dat je kunt zien als een grote berg. Aflossen gaat samen met sparen en hup op de berg van het steeds kleiner wordende krediet.

Hoe fijn is het als je langzamerhand van die hoge berg met schuld  een steeds kleinere berg geld tot misschien een heuvel, en dan eindelijk een heuveltje hebt gemaak.
Het is geweldig als je keer op keer de schukd ziet verminderen. Het break-even-point  dat het maandelijkse te betalen bedrag net zo groot is, dat het aflosdeel net zo groot is als de te betalen rente, mocht je een annuitaire hypotheek hebben.

Dat de schuld zo klein is, dat  je eindelijk meer ruimte ziet om aan jezelf te werken. Dat je geen slaaf meer bent van je baan, waar  je misschien helmaal niet meer met passie aan werkt. Dat je minder wilt werken of misschien kiest voor iets dat minder geld oplevert, maar waar je wel energie van krijgt.

De laatste tijd heb ik veel persoonlijke en zakelijke dingen opgeruimd.  Ik weet hoe ik de voorwaarden van de stamrecht BV kan omzetten tot voorwaarden waarmee het wel mogelijk is om een of twee garageboxen te kopen voor verhuur, maar waar ik nu nog mee wacht tot in ieder geval 2016, of definitieve belastingaanslag
Een nieuwe website heb voor mijn bijverdiensten, waarmee ik hopelijk meer pecunia mee binnenhaal.
De moestuin loopt op het laatst. Het laatste onkruid weghalen en regelmatig even kangs gaan om wat kool of orei te oogsten. Over een paar maanden pas de anti-foulimg op de boot smeren.

Kortom tijd voor hypotheekaflosverhalen met een pauze van voor de kerst tot half januari.

Wil jij jouw hypotheekaflosverhaal vertellen?  Stuur een e-mail naar. Consuminderen@outlook.com.
Jouw verhaal wordt pas gepubliceerd als jij akkoord bent met het uiteindelijke product.

2 opmerkingen:

  1. Klinkt goed, maar ik kan er nu nog niet zo heel veel over vertellen; we staan aan de voet van. Misschien alvast een sneakpeak op mijn site?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Crafts 'n' Skills, Op jouw site? Tja, daar ga ik niet over. Als je op mijn site wilt, mag je een mailtje sturen. Ik heb nog slechts twee reacties.

    BeantwoordenVerwijderen