woensdag, augustus 09, 2017

Geld verdienen met Euroclix

Meer dan tien jaar doe ik al mee met Euro.clix Ze lieten me nooit in de steek. Ze betaalden. Altijd, zodra ik voldoende Euroclix verdiend had.

Is het moeilijk om aan veel Euroclix te komen?


In een maand kun je €10 verdienen, mits je
  • Regelmatig op de advertenties die per e-mail binnenkomen klikt
  • Als je meedoet met onderzoeken
  • Als je je aankopen niet doet met Ideal, maar met de Mastercard van Euroclix
  • Als je, wanneer je iets wilt aankopen dat doet via deze site. 
Ik stap altijd jaarlijks over van energieleverancier via Euroclix, bijvoorbeeld.  
Je ontvangt geen spam wanneer je meedoet!


Een tientje is maar een tientje. Euroclix beloont langer sparen met een leuk bedrag, beter dan welke spaarrente dan ook. Dat is nu natuurlijk al heel snel gedaan. Maar toch.


Euroclix betaalt niet uit in cadeaubonnen. Dat is jammer. Als je een uitkering hebt, moet je alle ontvangen bedragen opgeven. Dat is niet het geval met cadeaubonnen.  Het is de reden dat ik al jaren niet heb laten uitbetalen. Omdat ik niet klikte, geen mensen aanbracht. Niet meedeed met enquetes, spaarde ik erg langzaam.

Onlangs vertelde een veertiger en WW-er me, dat hij ooit €100 had ontvangen in een maand. Hij had dit gemeld bij het UWV!  Het UWV vond dat hij die maand dan helemaal geen uitkering moest ontvangen.   Cadeaubonnen zouden een heel goede aanvulling zijn.

Nu ik uit de WW ben, klik ik regelmatig. Doe ik mee aan enquetes. Kortom geniet ik van de extraatjes..

Moet je het opgeven aan de Belastingdienst?   Ik heb een hekel aan het woord moeten. Je moet niks, je mag. Zodra je meer dan €6000 per jaar bijverdient, dan is het pas een moeten.

Aanmelden kun je Hier via mijn link. Jij ontvangt direct €1,50 en ik ook.


6 opmerkingen:

  1. Het gaat te langzaam en vond het klikken te saai. Ik doe mee bij 3 onderzoeksbureau's. Dat gaat ook niet hard, maar vind ik in ieder geval nog leuk, en geen saaie mails ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik klik op verschillende mailprogrammas, oke het gaat erg langzaam, maar het kost weinig tijd en eens in het jaar kijk ik hoeveel ik gespaard heb en ben dan soms aangenaam verast dat ik toch weer een leuk bedragje gespaard heb, tenslotte elke euro is er een die ik anders niet gehad had

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is aardig. De langzame weg omhoog kun je zo vinden.

      Verwijderen
  3. Ik spaar ook al een tijd mee! Ik heb ook een banner van ze op mijn blogsite staan en als iemand dan via die site reageert telt dit voor mij ook weer mee door. Maakt het extra leuk! Doen dus! (Mocht je twijfelen over wel of niet meedoen)

    BeantwoordenVerwijderen