maandag, augustus 07, 2017

Morgen is er weer een dag

Wat een geluk. Waar op zondag het soms filevaren is, is het op een doordeweekse dag heerlijk stil.
Spontaan ging ik er zelfs van zingen. Sommigen zingen onder de douche. Ik op het water.

Ik had helemaal niet gedacht dat ik vanmiddag hier nog tijd voor zou hebben.

Vanmorgen de ontbijtjes verzorgen, de moestuin. Om 1 uur thuis. Wat dingen opruimen en regelen. Ontdekken dat de afspraak om de werkplek in mijn kastenkamer maken niet door kon gaan.

Heerlijk, zomaar een paar uur voor mij. Gewoon voor mij. Vaarvriend heeft op maandagmiddag altijd verplichtingen. Had nog  Jut en Jul kunnen bellen. Maar ik ging. Gewoon. Het was heerlijk. Grappig. Genieten van de stilte op het water.  De mooie omgeving, midden in Zuid-Holland!  Is het mooi, of is het mooi. Mooi is het.

Morgen is er weer een dag.

2 opmerkingen:

  1. Varen doordeweeks is zoveel leuker dan in het weekend! Hier ook grote liefhebbers van doordeweeks ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een mooie foto. Het lijkt me heerlijk zo varen!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen